ServiceHusets DNA

ServiceHusets DNA

Formål
Alt hvad vi gør, har til formål at give travle familier mere tid til samvær og hygge, ved trygt at overlade deres hjem i vores kyndige hænder.

Vores værdier er vigtige i forhold til, hvordan vi behandler hinanden og de mennesker vi møder på vores vej – de er vores fælles DNA når vi er på arbejde:

Stabilitet

Vi er løsningsorienterede og angriber alle opgaver med et smil.

Tillid

Vi hjælper, støtter og lytter til hinanden. Vi ser vores forskellighed som en styrke.

Seriøsitet

Vi tager os selv og vores samarbejdspartnere alvorligt. Vi er velforberedte, transparente og kvalitetsbevidste i forhold til vores arbejde.

 

Vores værdier taler op til vores vision – som taler op til vores mission.

 

Vision

  • Vi arbejder henimod at fostre oplevelser der overstiger forventningerne.
  • Vi vil være glade når vi går på arbejde – og vil have rum med plads til dialog, hvor udgangspunktet er anerkendelse og respekt.
  • Vi vil være en af rengøringsbranchens førende indenfor bæredygtighed – og vi vil vækste sundt på alle parametre.

Mission

Vi er toneangivende indenfor privat rengøring. Vi fastholder og udbygger vores markedsandele, ved til stadighed at tage bæredygtige beslutninger som understøtter vores strategier.

Levende beskrivelser til visionen:

Vi arbejder henimod at fostre oplevelser der overstiger forventningerne

Vi vil igennem et dynamisk uddannelses og udviklingsprogram konstant arbejde på at forbedre kunde og assistent oplevelsen med henblik på at levere bedst mulige kvalitet. Målet er 0 klager grundet kvalitet. Vi måler og analyserer løbende via feedback log og observation i marken (SHBR) og der opsættes løbende SMART delmål på alle niveauer (UL-IN-OC-RC).

Vi vil være glade når vi går på arbejde – og vil have rum med plads til dialog hvor udgangspunktet er anerkendelse og respekt.

Vi hylder mangfoldigheden og værdsætter diversitet. Det viser vi i praksis ved at sætte assistenterne først, hvor vi som en support funktion arbejder på at optimerer deres forhold ift. kunde/administration kommunikationen og den måde de bliver behandlet på. Internt er der konstant fokus på den måde vi taler/lytter til hinanden, vi siger til hvis vores grænser overskrides og mødes med forståelse. Vi måles gennem trivsels analyser mindst 2 gange årligt og efterfølgende dialog, samt ledersamtaler (PUS/MUS).

Vi vil være rengøringsbranchens førende indenfor bæredygtighed og vækste sundt på alle parametre.

Vi vil med udgangspunkt i vores bæredygtighedsstrategi, tage ud på en rejse hvor vi over en årrække bevæger os henimod at være så bæredygtige det er muligt gennem sund vækst. Målet er at bundlinjen forbedres og vi tiltrækker/fastholder kunder som er bevidste om værdien af disse tiltag. Vi måler dette gennem internationale anerkendte moniterings systemer (kan være ECOVADIS) så vi kan sammenligne os med andre i vores branche.