Praktisk information vedr. rengøring

Vedr. nøgler, alarm mv.:

  • Du får selvfølgelig en kvittering, når du udleverer nøgle(r) til os.
  • Har du alarm i dit hjem, er det vigtigt, at både den ansvarlige assistent og kontoret får udleveret kode og evt. kodeord. Så kan du stadig få gjort rent som planlagt, selvom den faste assistent skulle være fraværende pga. sygdom eller ferie.
  • Dagen inden hvert besøg, får du en sms om at vi kommer dagen efter. (hvis du har opgivet dit mobil nr.)

Kundeportal og afbestilling:

  • Brug meget gerne ”Din Side” på Servicehuset.dk til beskeder vedrørende din rengøring.
  • Her vil du kunne aflyse rengøringer: Du kan afbestille et rengøringsbesøg ved enten at sende en mail til din kontaktperson i ServiceHuset eller via Din Side. Dette skal ske senest dagen inden rengøringsbesøget skulle finde sted. Ved for sen afbestilling, kan ServiceHuset opkræve et afbestillingsgebyr à 200 kr., der medtages på næste faktura.

Sådan her logger du på Din Side på Servicehuset.dk:

  1. Tryk på ”Din Side
  2. Klik på ”din kontaktperson” – kan du ikke huske det, klik på Tina Mikkelsen og herefter på login.
  3. Tast dit kunde nr. (oftest er det dit telefonnummer) og din adgangskode. Første gang trykker du på ’opret en ny bruger’, indtaster dit kunde nr. og finder herefter på en adgangskode. Kan du ikke huske din kode, kan du blot trykke på ”send kode (E-mail)”
  4. Husk at logge af, når du er færdig.

Kontakt din kontaktperson (se vores signatur i mailen) på kontoret, hvis:

  • Du vil udskyde rengøringen, fx pga. ferie.
  • Du skifter e-mailadresse eller telefonnummer. Så undgår du at gå glip af vigtige beskeder.
  • Du har spørgsmål, specielle ønsker eller gerne vil klage over rengøringen.
  • Du ønsker at opsige vores aftale (opsigelsesfristen svarer til rengøringssekvensen, så hvis du har rengøring hver uge, er fristen en uge, og så fremdeles).
  • Du har bemærkninger eller kommentarer til rengøringen.
  • Du vil bruge dine egne rengøringsprodukter – (du kan også bare stille dem frem)

Betaling:

En gang om måneden (ca. den 20. for perioden den 16. i sidste måned til den 15. i indeværende måned), modtager du en faktura, hvoraf alle dine rengøringsdatoer vil fremgå.
Fakturaen bliver sendt pr. mail. Hvis du tilmelder dig PBS, slipper du for at skulle holde styr på betalingen.
Brug debitorgruppe 00012 og PBS-nr. 07731221 – se evt. oplysninger på din næste faktura.
PBS-ordningen er gratis. Ønsker du ikke at tilmelde dig PBS-ordningen, tillægger vi et administrationsgebyr på 39 kr. pr. faktura.
Tast dit kundenummer (ofte det telefonnummer, du har opgivet). Første gang skal du vælge ’Opret en ny bruger’ – efterfølgende skal du blot indtaste din adgangskode.

Opstartsgebyr:

Vi har indført et opstartsgebyr for nye kunder fordi vi – gennem mange år – har erfaret at første gangs rengøring kræver betragteligt mere tid og ressourcer, end de efterfølgende rengøringer. Det er måske et år siden, du som kunde har fået gjort gennemgående rent – og i visse tilfælde længere.

Download Info vedr. rengøring