Her på siden kan du få svar på ofte stillede spørgsmål – og kan du ikke finde de svar du leder efter, er du mere end velkommen til at kontakte os.
Hvordan kan jeg bruge servicefradraget?
Uanset om du ejer eller bor til leje i din bolig, kan du benytte servicefradraget. Det eneste krav er, at du er tilmeldt folkeregisteret på adressen og er fyldt 18 år – og rengøringen skal ikke være godkendt før at fradraget kan opnås. Benyttes et registreret firma som ServiceHuset, er der ikke noget administrativt besvær eller krav om indsendelse af dokumentation.
Hvad er betalingsbetingelserne?
ServiceHusets fakturaer er forfaldne til betaling ved modtagelsen med sidste rettidige betalingsdag den 1. i måneden efter faktureringsmåneden. Ved forsinket betaling fremsendes rykkerskrivelse med opkrævning af rykkergebyr på kr. 75,00 pr. rykker. Hvis en udestående faktura ikke er betalt efter fremsendelse af tre (3) rykkerbreve, oversendes sagen uden yderligere varsel til retslig inkassation. Samtidig hermed vil der blive beregnet morarenter fra forfaldsdagen til betaling sker med en rentesats svarende til den til enhver tid gældende referencesats, jf. lov om renter og andre forhold ved forsinket betaling (renteloven), med et tillæg på syv (7) procent pro anno.
Kan jeg aflyse min rengøring online?
Ja – du skal blot gå ind via dette link: https://www.servicehuset.dk/login-for-afdelinger/
1. Klik på ”din kontaktperson” – og kan du ikke huske det, klik på Tina Mikkelsen og herefter på login.
2. Tast dit kunde nr. (oftest er det dit telefonnummer) og din adgangskode. Første gang trykker du på ’opret en ny bruger’, indtaster dit kunde nr. og finder herefter på en adgangskode. Kan du ikke huske din kode, kan du blot trykke på ”send kode (E-mail)” .
3. Husk at logge af, når du er færdig.
Og HUSK: aflysning af rengøringen mindre end 3 dage før aftalt dato, udløser et gebyr à 200 kr.
Kan jeg aflyse eller ændre tidspunkt for min rengøring?
Du kan afbestille et rengøringsbesøg ved at sende en e-mail til ServiceHusets kontaktperson senest 2 dage før den dag, hvor rengøringsbesøget skal finde sted. Ved afbestilling mindre end 3 dage før den aftalte dato for rengøringsbesøget, kan ServiceHuset opkræve et afbestillingsgebyr på kr. 200, der medtages på næste faktura.
Du kan sætte rengøringen i bero i en periode, eksempelvis i en ferieperiode. I så fald skal du meddele dette til ServiceHusets kontaktperson senest 1 måned før den dato, hvorfra rengøringen ønskes sat i bero.
ServiceHuset kan flytte et aftalt rengøringsbesøg inden for samme uge, men du får selvfølgelig besked om flytningen hurtigst muligt og senest på dagen for det aftalte rengøringsbesøg. Aflysninger fra vores side er yderst sjældne, men kan selvfølgelig opstå, især ved samtidig sygdom hos flere medarbejdere eller i ferieperioder.
Falder et kommende rengøringsbesøg på en helligdag, flyttes rengøringsbesøget automatisk til en anden dag i samme uge. Du skal logge på ServiceHusets hjemmeside og logge ind på din personlige profil (vejledning til login står i din bekræftelsesmail ved aftalens indgåelse). Du vil ikke få yderligere besked om ændringen og du er derfor selv forpligtet til at se hvornår næste rengøring finder sted (ændringer vil KUN finde sted, hvis din normale rengøring falder på en helligdag).
Hvor sent kan jeg aflyse min rengøring?
Du kan godt aflyse din rengøring – og også sætte din rengøringsaftale i bero.
Blot husk at en aflysning af rengøringen skal ske min. 3 dage før den aftalte dato, ellers udløser aflysningen et gebyr à 200 kr.
Hvordan udleverer jeg nøgler?
Du skal mod kvittering udlevere det nødvendige antal nøgler/adgangskort til ServiceHusets kontaktperson, som forsyner disse med anonymt mærke. ServiceHuset erstatter bortkomne nøgler/adgangskort og eventuel omstilling af låse, men udgift til eventuel omstilling af låsesystem erstattes ikke. Er der installeret alarmer, der skal kobles fra, skal ServiceHusets kontaktperson have oplyst kode og kodeord i god tid inden første rengøringsbesøg. Ændringer af kode eller kodeord skal også oplyses til ServiceHuset.
Kan jeg se mine næste besøg online?
Ja – du skal blot gå ind via dette link: https://www.servicehuset.dk/login-for-afdelinger/
1. Klik på ”din kontaktperson” – og kan du ikke huske det, klik på Tina Mikkelsen og herefter på login.
2. Tast dit kunde nr. (oftest er det dit telefonnummer) og din adgangskode. Første gang trykker du på ’opret en ny bruger’, indtaster dit kunde nr. og finder herefter på en adgangskode. Kan du ikke huske din kode, kan du blot trykke på ”send kode (E-mail)” .
3. Husk at logge af, når du er færdig.
Kan jeg se mine fakturaer online?
Ja – du skal blot gå ind via dette link: https://www.servicehuset.dk/login-for-afdelinger/
1. Klik på ”din kontaktperson” – og kan du ikke huske det, klik på Tina Mikkelsen og herefter på login.
2. Tast dit kunde nr. (oftest er det dit telefonnummer) og din adgangskode. Første gang trykker du på ’opret en ny bruger’, indtaster dit kunde nr. og finder herefter på en adgangskode. Kan du ikke huske din kode, kan du blot trykke på ”send kode (E-mail)” .
3. Husk at logge af, når du er færdig.
Hvor længe gør rengøringsteamet rent hos mig?
Timeantal i forhold til rengøringen, er lig med mandskabstimer. Det er forskelligt hvor længe rengøringsteamet er om at gøre rent, og forskelligt hvor mange års erfaring teamet har med rengøringsarbejde – og overordnet set er langt de fleste meget erfarne i at gøre rent. Så den tid teamet bruger på rengøringsarbejdet, er langt mindre end hvad vi andre skulle bruge på opgaverne.
Det vigtige er, at du bliver TILFREDS med rengøringen – ikke hvor lang tid rengøringen tager.
SERVICEHUSET
Vi leverer ydelser til private hjem, mindre virksomheder og institutioner.Vi beskæftiger godt 100 rengøringsteams og dækker det meste af Danmark.
Hovedkontor
Frederiksberg Allé 24
1820 Frederiksberg C
Hoved nr.: 2239 1066
adm@servicehuset.dk
CVR nr. 33382847
Fyn/Jylland kontor
Skomagervej 4L
7100 Vejle C
Tlf. nr.: 4243 0649
Tlf. nr.: 2060 7289
adm@servicehuset.dk
KONTORTIDER
Tirsdag-torsdag kl. 8:30-16.00
Fredag kl. 8:30-15:30