Her på siden kan du få svar på ofte stillede spørgsmål – og spørg endelig hvis du mangler svar på noget!
Hvordan kan jeg bruge servicefradraget?
Uanset om du ejer eller bor til leje i din bolig, kan du benytte servicefradraget. Det eneste krav er, at du er tilmeldt folkeregisteret på adressen og er fyldt 18 år – og rengøringen skal ikke være godkendt før at fradraget kan opnås. Benyttes et registreret firma som ServiceHuset Rengøring, er der intet administrativt besvær eller krav om indsendelse af dokumentation.
Hvad er betalingsbetingelserne?
ServiceHuset Rengørings fakturaer er forfaldne til betaling ved modtagelsen med sidste rettidige betalingsdag den 1. i måneden efter faktureringsmåneden. Ved forsinket betaling fremsendes rykkerskrivelse med opkrævning af rykkergebyr på kr. 75,00 pr. rykker. Hvis en udestående faktura ikke er betalt efter fremsendelse af tre (3) rykkerbreve, oversendes sagen uden yderligere varsel til retslig inkassation. Samtidig hermed vil der blive beregnet morarenter fra forfaldsdagen til betaling sker med en rentesats svarende til den til enhver tid gældende referencesats, jf. lov om renter og andre forhold ved forsinket betaling (renteloven), med et tillæg på syv (7) procent pro anno.
Kan jeg aflyse min rengøring online?
Ja – du skal blot gå ind via dette link: https://mit.servicehuset.dk/. Her kan du både aflyse en rengøring, se dine fakturaer, kontoudtog samt besøgsplan. Du finder ligeledes et telefonnummer til dit rengøringsteam, som du er velkommen til at kontakte via SMS.
Og HUSK: aflysning af rengøringen mindre end 3 dage før aftalt dato, udløser et gebyr à 200 kr.
Kan jeg afbestille eller ændre tidspunkt for min rengøring?
Du kan afbestille et rengøringsbesøg via Mit ServiceHuset – din kunde app – via dette link: https://mit.servicehuset.dk/. Her kan du både afbestille en rengøring, se dine fakturaer, kontoudtog samt besøgsplan. Du finder ligeledes et telefonnummer til dit rengøringsteam, som du er velkommen til at kontakte via SMS.
Husk at hvis du registrerer din afbestilling mindre end 3 dage før aftalt dato for rengøring, kan ServiceHuset Rengøring opkræve et afbestillingsgebyr på kr. 200 der medtages på din næste faktura.
Du kan sætte rengøringen i bero i en periode, eksempelvis i en ferieperiode. I så fald skal du meddele dette til ServiceHuset Rengørings kontaktperson senest 1 måned før den dato, hvorfra rengøringen ønskes sat i bero.
ServiceHuset Rengøring kan flytte et aftalt rengøringsbesøg inden for samme uge, men du får selvfølgelig besked om flytningen hurtigst muligt og senest på dagen for det aftalte rengøringsbesøg. Aflysninger fra vores side er yderst sjældne, men kan selvfølgelig opstå, især ved samtidig sygdom blandt vores rengøringsteams – eller i forbindelse med ferieperioder.
Falder et kommende rengøringsbesøg på en helligdag, flyttes rengøringsbesøget automatisk til en anden dag i samme uge. Du skal logge på Mit ServiceHuset – din kunde app. Vejledning til login står i din bekræftelsesmail ved aftalens indgåelse. Vær opmærksom på at du ikke vil få yderligere besked om ændringen, og at du derfor er forpligtet til selv at tjekke hvornår næste rengøring finder sted (ændringer vil KUN finde sted hvis din normale rengøring falder på en helligdag).
Hvor sent kan jeg aflyse min rengøring?
Du kan godt aflyse din rengøring – og også sætte din rengøringsaftale i bero.
Blot husk at en aflysning af rengøringen skal ske min. 3 dage før den aftalte dato, ellers kan ServiceHuset Rengøring opkræve et gebyr à 200 kr.
Hvordan udleverer jeg nøgler?
Du skal udlevere det nødvendige antal nøgler/adgangskort til ServiceHuset Rengørings kontaktperson – naturligvis mod kvittering fra os – som sørger for at forsyne nøglerne med et anonymt mærke. ServiceHuset Rengøring erstatter bortkomne nøgler/adgangskort og eventuel omstilling af låse, men udgift til eventuel omstilling af låsesystem erstattes ikke. Er der installeret alarmer, der skal kobles fra, skal ServiceHuset Rengørings kontaktperson have oplyst kode og kodeord i god tid inden første rengøringsbesøg. Ændringer af kode eller kodeord skal også oplyses til ServiceHuset Rengøring.
Kan jeg se mine næste besøg online?
Ja – Ja – du skal blot gå ind via dette link: https://mit.servicehuset.dk/. Her kan du både aflyse en rengøring, se dine fakturaer, kontoudtog samt besøgsplan. Du finder ligeledes et telefonnummer til dit rengøringsteam, som du er velkommen til at kontakte via SMS.
Kan jeg se mine fakturaer online?
Ja – du skal blot gå ind via dette link: https://mit.servicehuset.dk/. Her kan du både aflyse en rengøring, se dine fakturaer, kontoudtog og besøgsplan. Du finder ligeledes et telefonnummer til dit rengøringsteam, som du er velkommen til at kontakte via SMS.
Hvor længe gør rengøringsteamet rent hos mig?
Timeantal i forhold til rengøringen, er lig med mandskabstimer. Vi sender oftest 2 personer ud til at gennemføre rengøringen.
De fleste rengøringsteams har mange års erfaring med rengøringsopgaver – og er derfor langt mere rutinerede end du og jeg ville være, hvis vi skulle gøre samme bolig rent. Af samme grund går vi ikke så meget op i hvor mange minutter det enkelte rengøringsteam er ude hos kunden, men derimod går vi rigtig meget op i om du bliver tilfreds!
VORES YDELSER
Vi leverer ydelser til private hjem, mindre virksomheder og institutioner.Vi samarbejder med ca. 100 rengøringsteams og dækker det meste af Danmark.
Hovedkontoret
Christians Brygge 28 1. th.
1559 København V
Hoved nr.: 2239 1066
Hovedmail: adm@servicehuset.dk
Kundemail: support@sh.servicehuset.dk
CVR nr. 33382847
Fyn/Jylland
Tlf.: 4243 0649
Fyn og Sønderjylland:
Tlf.: 2060 7289
Hovedmail: adm@servicehuset.dk
Kundeservice: support@sh.servicehuset.dk
KONTORTIDER
Tirsdag-torsdag kl. 8:30-16.00
Fredag kl. 8:30-15:30