Manden bag ServiceHuset

Steen TheillMit navn er Steen Theill og jeg blev selvstændig den 1. februar 1990.

I begyndelsen var det primært supermarkeder, børnehaver og mindre kontorer, jeg gjorde rent for – og efter et års tid ansatte jeg den første medarbejder på deltid, og yderligere en medarbejder året efter. Stille og roligt voksede firmaet sig større.

I 1993 indførte regeringen den såkaldte ”hjemmeserviceordning”, hvilket for alvor satte skub i firmaets udvikling, og i løbet af de efterfølgende par år voksede firmaet til mere end 25 ansatte – med fokus på rengøring i private hjem. Ordningen er blevet fjernet og genoptaget flere gange gennem de sidste 25 år.

I dag er vi ca. 180 assistenter og administrativt personale i ServiceHuset – og vi udfører godt og vel 80.000 rengøringer i private hjem om året √


Hvad er det vi kan?
Vi har holdt fast i vores kerneområde – nemlig rengøring i private hjem – og har således optimeret vores arbejdsgange gennem årene og udviklet målrettet på vores kvalitet. Vi ved at rigtig mange familier – ikke mindst børnefamilier – har brug for en hjælpende hånd i hjemmet, så hverdagen hænger bedre sammen, og det glæder os at kunne gøre en positiv forskel for disse familier.

Det har ligeledes været vigtigt for os, at udvikle kvaliteten i forhold til vores assistenter, så de dels oplever gode arbejdsforhold,  en tilstrækkelig oplæring og relevant sparring med teamledere og kontor.

Holdet bag mig
Jeg er så heldig, at have et stærkt hold af teamledere bag mig, som sørger for at give vores kunder den bedste oplevelse gennem hele købsrejsen. Dvs. fra kunden beder os om et tilbud, til kunden skriver under på en rengøringsaftale. Ydermere har jeg et team på kontoret, som løser alle administrative opgaver – og så har ServiceHuset nogle dygtige assistenter, som hver dag leverer en professionel rengøring.

ServiceHuset består af 2 afdelinger:

ServiceHuset Afdeling Århus
Fyn og Jylland – Kontakt Yvonne og Tina.

ServiceHuset Hovedkontoret (Øvrig København/Sjælland)
Alle andre post nr./områder end ovennævnte – Kontakt Steen, Tina, Alice, Victor, Lisbeth og Sophia.


Indtast postnr. for at gå til din afdeling (åbner i ny side!)

Om ServiceHuset

ServiceHusets Medarbejdere

En kort præsentation

I videoen får du et lille indtryk af hvad du kan forvente – og vi bliver så glade hvis det giver dig lyst til at lære os nærmere at kende.

Du er altid meget velkommen til at ringe til os på tlf. 2239 1066 eller sende en mail til: adm@servicehuset.dk.
Hvis du allerede nu ved at du gerne vil slippe for selv at gøre rent – vil det glæde os meget at se dig som kunde.

ServiceHusets DNA

Vi har mere end 180 assistenter

rengøringshjælp ServicehusetDet er vigtigt for os, at du føler dig tryg
Det vil være den samme assistent der kommer hos dig, med mindre der er sygdom, ferie o.a. og du ønsker en afløser. De bærer ServiceHusets firmatøj og har skilte på bilerne med ServiceHusets logo, så du og dine naboer kan se hvem det er, der lukker sig ind i dit hjem. Hvis der mod forventning skulle ske en skade under rengøringen, er din assistent altid forsikret.
Alle assistenter har naturligvis også en ren straffeattest.

Vores kvalitetskonsulent
ServiceHusets kvalitetskonsulent sørger for at oplære alle nystartede assistenter, så vi sikrer en høj kvalitet og ensartet rengøring hos dig som kunde. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med rengøringen og kontakten med asistenterne, og vi hører altid gerne fra dig hvis du har kommentarer, ris eller ros.

Nøgler og alarmer
Når du giver os din nøgle, kvitterer vi for den og opbevarer altid nøglen uden adresseskilt på – ligesom alle nøgler får et individuelt nummer tilknyttet.

Vi bruger miljøvenlige rengøringsmidler
Vi stiller store krav til indholdet af de rengøringsprodukter vi bruger – fx prioriterer vi at bruge miljøvenlige produkter som er nemt nedbrydelige. Assistenterne medbringer alle rengøringsmidler og rekvisitter. Hvis du har specielle ønsker, er du altid velkommen til at stille dine egne produkter frem, som vi så vil sørge for at bruge.

Grøn Smiley fra Arbejdstilsynet

  • En Grøn Smiley betyder at vi har orden på vores arbejdsmiljø.
    Det skal være rart at være ansat – og det skal være rart at være kunde i ServiceHuset.
    Vi har en ambition om at være Danmarks Gladeste Arbejdsplads.

    Servicehuset Grøn Smiley

Social Ansvarlighed

Social ansvarlighed | Sponsorships

I ServiceHuset gør vi meget for at leve op til social ansvarlighed.
Vi er sponsor for, og støtter mange forskellige arrangementer,
bl.a. hjælp til kræftramte børn og sport for unge.

ServiceHuset støtter familier med kræftramte børn