Manden bag ServiceHuset

Mit navn er Steen Theill og jeg blev selvstændig den 1. februar 1990.

I begyndelsen var det primært supermarkeder, børnehaver og mindre kontorer, jeg gjorde rent for – og efter et års tid ansatte jeg den første medarbejder på deltid, og yderligere en medarbejder året efter. Stille og roligt voksede firmaet sig større.

I 1993 indførte regeringen den såkaldte ”hjemmeserviceordning”, hvilket for alvor satte skub i firmaets udvikling, og i løbet af de efterfølgende par år voksede firmaet til mere end 25 ansatte – med fokus på rengøring i private hjem. Ordningen er blevet fjernet og genoptaget flere gange gennem de sidste 25 år.

I dag er vi ca. 110 assistenter og administrativt personale i ServiceHuset – og vi udfører godt og vel 80.000 rengøringer i private hjem om året √


Hvad er det vi kan?
Vi har holdt fast i vores kerneområde – nemlig rengøring i private hjem – og har således optimeret vores arbejdsgange gennem årene og udviklet målrettet på vores kvalitet. Vi ved at rigtig mange familier – ikke mindst børnefamilier – har brug for en hjælpende hånd i hjemmet, så hverdagen hænger bedre sammen, og det glæder os at kunne gøre en positiv forskel for disse familier.

Det har ligeledes været vigtigt for os, at udvikle kvaliteten i forhold til vores assistenter, så de dels oplever gode arbejdsforhold,  en tilstrækkelig oplæring og relevant sparring med teamledere og kontor.

Holdet bag mig
Jeg er så heldig, at have et stærkt hold af teamledere bag mig, som sørger for at give vores kunder den bedste oplevelse gennem hele købsrejsen. Dvs. fra kunden beder os om et tilbud, til kunden skriver under på en rengøringsaftale. Ydermere har jeg et team på kontoret, som løser alle administrative opgaver – og så har ServiceHuset nogle dygtige assistenter, som hver dag leverer en professionel rengøring.




Vi beskæftiger mere end 100 rengøringsassistenter

Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg
Det vil være den samme assistent der kommer i dit hjem, med mindre assistenten melder om sygdom, ferie o.l. – og at du ønsker en afløser. Assistenterne bærer ServiceHusets firmatøj og har skilte på bilerne med ServiceHusets logo, så du og dine naboer tydeligt kan se, hvem det er, der lukker sig ind i dit hjem. Hvis der mod forventning skulle ske en skade under rengøringen, er din assistent altid forsikret.
Alle assistenter har naturligvis også en ren straffeattest, gennem hele ansættelsen i ServiceHuset.

Vores kvalitetskonsulent
ServiceHusets kvalitetskonsulent sørger for at oplære alle nystartede assistenter, og sikrer dermed en høj kvalitet og ensartet rengøring hos dig som kunde. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med rengøringen og kontakten med asistenterne, og vi hører altid gerne fra dig hvis du har kommentarer, ris eller ros.

Nøgler og alarmer
Når du udleverer din nøgle til os, kvitterer vi for den og opbevarer altid nøglen uden adresseskilt på – ligesom alle nøgler får et individuelt anonymt nummer tilknyttet.

Vi bruger miljøvenlige rengøringsmidler
Vi stiller store krav til indholdet af de rengøringsprodukter vi bruger – fx prioriterer vi at bruge miljøvenlige produkter fra Svanemærket, som er nemt nedbrydelige. Assistenterne medbringer alle rengøringsmidler og rekvisitter. Hvis du har specielle ønsker, er du altid velkommen til at stille dine egne produkter frem, som vi så vil sørge for at bruge.

Grøn Smiley fra Arbejdstilsynet

  • En Grøn Smiley betyder at vi har orden på vores arbejdsmiljø.
    Det skal være rart at være ansat – og det skal være rart at være kunde i ServiceHuset.
    Vi har en ambition om at være Danmarks Gladeste Arbejdsplads.

    Servicehuset Grøn Smiley

This post is also available in: English