ALT DETTE FÅR DU MED ET GRØNT LIV ABONNEMENT:
  • Installering af robotplæneklipper

  • Manuel kantklipning inden opstart

  • Fri service ved skader og reparationer

  • Afhentning i.f.m. vinteropbevaring og service

Og hvad er så et Grønt Liv abonnement?

Når du tilmelder dig et Grønt Liv abonnement via vores bestillingsformular, vinker du farvel til den evige opgave det er, at slå sin græsplæne. Hvor meget vi end vil det, har mange af os svært ved at finde tiden og energien til ugentlige ture med græsslåmaskinen.

Med et Grønt Liv abonnement står vi for opgaven! Skal vi så komme i din have hver uge? Nej – vi installerer en effektiv robotplæneklipper med tilhørende ladestation, dér hvor du gerne vil have den stående. Dernæst opsætter vi kanttråd langs din græsplæne, så plæneklipperen nemt kan registrere præcist hvor græsset skal slås.

Hver gang græsslåningen er klaret, kører robotplæneklipperen hen til ladestationen og placerer sig i ladeposition – klar til næste græsslåning.

Nulstilling inden opstart
Hvis din græsplæne har højt græs når du bestiller Grønt Liv abonnementet, kan du vælge ‘Nulstilling’ i bestillingsformularen. Så kommer vi ud og slår dit græs manuelt, inden vi installerer robotplæneklipperen. Dette fordi plæneklipperen ikke egner sig til højt græs. Du kan også selv sørge for at dit græs er slået, inden vi kommer med robotplæneklipperen.

Aftaleramme
Når du bestiller et Grønt Liv abonnement, er der en bindingsperiode på 12 måneder. Din pris bliver beregnet ud fra, at du indgår i aftalen i 12 måneder. Det betyder, at hvis du opsiger aftalen før de 12 måneder er gået, vil du blive opkrævet et gebyr. Kører aftalen derimod i de 12 måneder, kan du herefter opsige med blot én måneds varsel.

Ved endt abonnement afhenter vi robotplæneklipper og ladestation senest 24 timer efter skriftlig opsigelse.

Læs også ServiceHusets almindelige betingelser: https://www.servicehuset.dk/betingelser-ved-privat-rengoring/

Vedligeholdelse
ServiceHuset Grønt Liv står naturligvis for alle former for vedligeholdelse af robotplæneklipper og ladestation. Skulle du – mod forventning – opleve tekniske problemer med robotplæneklipper eller ladestation, kontakter du os endelig med det samme – så får vi hurtigt løst problemet.

Kantklipning
En gang om måneden kommer vi og foretager en kantklipning langs din græsplæne. Dette hører med i dit Grønt Liv abonnement.

Vinteropbevaring
I vinterperioden sørger ServiceHuset Grønt Liv for at opbevare robotplæneklipper og ladestation. Dette er en del af et Grønt Liv abonnement.


*Læs om nulstilling i teksten ovenfor.